Η ιστοσελίδα σας μπορεί να οδηγήσει στην εμπιστοσύνη των πελατών σας

θεματολογία:
Η ιστοσελίδα σας μπορεί να οδηγήσει στην εμπιστοσύνη των πελατών σας

Οι επιχειρηματίες ψάχνουν καθημερινά τρόπους για να προωθήσουν την επιχείρησή τους και αγωνιούν για να αποκτήσουν νέους πελάτες και να κρατήσουν παλαιούς. Μέσω της ιστοσελίδας μπορούν οι επιχειρήσεις να ενισχύσουν την εμπιστοσύνη των πελατών τους. Με τους παρακάτω τρόπους οι πελάτες θα εμπιστευθούν περισσότερο την επιχείρησή σας και θα χαίρονται που σας επέλεξαν για να τους εξυπηρετήσετε.

Μία ιστοσελίδα ενισχύει την εμπιστοσύνη των πελατών σας αφού τους δίνει τη δυνατότητα να εξερευνήσουν σε βαθύτερο επίπεδο τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Ο επισκέπτης μπορεί να περιηγηθεί ανάμεσα στις σελίδες, μέσα από τις οποίες μπορείτε να προωθήσετε την επιχείρησή σας. Έτσι αν η ιστοσελίδα σας παρέχει τις κατάλληλες πληροφορίες που θέλουν οι υποψήφιοι πελάτες σας τότε είναι πολύ πιθανόν πως αυτοί θα γίνουν και πελάτες. Αν αυτό γίνεται συστηματικά τότε η ιστοσελίδα σας θα σας παρέχει μακροχρόνια ένα σταθερό αριθμό πελατών.

Εμπιστοσύνη μπορεί να αναπτυχθεί όταν κάνετε τις παρακάτω ενέργειες που δεν είναι καθόλου δύσκολες, αλλά τα αποτελέσματά τους εκπληκτικά.

Δίνετε στους επισκέπτες σας την ευκαιρία να γνωρίσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας κάνοντας διαγωνισμούς ή μοιράζοντας κουπόνια. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο οι ενδιαφερόμενοι θα γραφτούν στο διαγωνισμό ή θα πάρουν κουπόνια για τους ίδιους ή τους φίλους και γνωστούς τους. Με αυτό τον τρόπο η επιχείρησή σας γίνεται πιο φιλική, αφού προτίθεται να δώσει κάτι. Φυσικά θα πάρετε πολύ περισσότερα πίσω. Για παράδειγμα αν κάνετε ένα διαγωνισμό που ο όρος συμμετοχής είναι η εισαγωγή email και ονόματος, τότε αμέσως έχετε φτιάξει μία λίστα ενδιαφερομένων για το προϊόν σας. Τη λίστα αυτή μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε επίσης για λόγους προώθησης που θα αναλύσουμε στη συνέχεια. Επίσης μόνο και που θα επισκεφθούν τη σελίδα σας για να λάβουν μέρος σε διαγωνισμό ή για να λάβουν κάποιο κουπόνι η σελίδα σας θα γίνει πιο γνωστή.

Ένας άλλος τρόπος που μπορείτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας είναι να στέλνετε στη λίστα με τους εγγεγραμμένους πελάτες αλλά και μέσω της ιστοσελίδας σε απλούς επισκέπτες νέες προσφορές ανάλογα με την περίσταση. Για παράδειγμα αν πουλάτε έπιπλα τότε την περίοδο του καλοκαιριού θα θέλατε να τους στείλετε μία προσφορά για έπιπλα βεράντας. Κρατώντας ενήμερους τους πελάτες σας σε μηνιαία βάση, μετά από μερικούς μήνες αποκτάτε ένα είδος οικειότητας προς αυτούς. Οι πελάτες νιώθουν πως ενδιαφέρεστε για αυτούς.

Η συνεχή ενημέρωση των πελατών και των επισκεπτών σας για νέα προϊόντα της επιχείρησής σας αλλά και για εκδηλώσεις ή χορηγίες που κάνετε, φέρνει την επιχείρησή σας ακόμη περισσότερο κοντά στους πελάτες. Αυτό συμβαίνει διότι δείχνετε πως ενδιαφέρεστε για τους πελάτες σας και την ενημέρωσή τους. Θα μπορούσατε για παράδειγμα να ανακοινώνετε τις εκδηλώσεις της επιχείρησής σας και να προκαλείτε τους πελάτες σας να παραβρεθούν. Αυτό εκτός από ενδιαφέρον δείχνει πως δεν σας ενδιαφέρει μόνο η πελατειακή σχέση.

Ακόμη η συγγραφή άρθρων σχετικά με τα προϊόντα ή υπηρεσίες που προσφέρετε μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό πόλο έλξης νέων πελατών αλλά και των ήδη υπαρχόντων. Αν για παράδειγμα έχετε ένα κατάστημα υαλικών θα μπορούσατε να έχετε άρθρα στην ιστοσελίδα σας για τη σωστή φροντίδα αυτών, τον καθαρισμό τους, καθώς και ιδέες διακόσμησης. Μέσω των άρθρων οι πελάτες και οι επισκέπτες σας εμπιστεύονται περισσότερο, διότι εκτός του ενδιαφέροντος που δείχνετε για τα προϊόντα ή υπηρεσίες σας, δείχνετε επίσης πως ενδιαφέρεστε για αυτούς. Επίσης οι επισκέπτες σας μαζί με την ανάγνωση των άρθρων θα προσέξουν και τα προϊόντα ή υπηρεσίες σας πράγμα που αυξάνει την πιθανότητα αγοράς.

Η παροχή συστάσεων παίζει ένα πολύ μεγάλο ρόλο στην εμπιστοσύνη των πελατών σας. Στην ιστοσελίδα σας μπορείτε να έχετε μία περιοχή με συστάσεις. Οι συστάσεις είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο το οποίο χρησιμοποιείται παγκοσμίως και από μεγάλου μεγέθους εταιρίες. Οι συστάσεις είναι ακόμη πιο ισχυρό εργαλείο εμπιστοσύνης, διότι δείχνουν στους πελάτες σας πόσο ευχαριστημένοι ήταν προηγούμενοι πελάτες σας. Συστάσεις με όνομα και φωτογραφία είναι ακόμη πιο αποτελεσματικές. Οι επισκέπτες βλέπουν πως και άλλοι αγόρασαν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας οπότε σας εμπιστεύονται περισσότερο.

Είτε προσφέρετε υλικά αγαθά είτε υπηρεσίες πρέπει να διαθέτετε στους επισκέπτες τη δυνατότητα να γνωρίσουν όσο γίνεται περισσότερα για αυτά. Για υλικά προϊόντα θα μπορούσατε να έχετε πληροφορίες με τεχνικά χαρακτηριστικά, περιγραφές, απαιτήσεις και γενικά οτιδήποτε αφορά το προϊόν. Θυμηθείτε πως καμία περιγραφή δεν είναι αρκετή για τον πελάτη οπότε βάλτε όσο το δυνατόν περισσότερες. Επίσης οι φωτογραφίες είναι ένα σημαντικό σημείο που πρέπει να προσέξετε. Βάλτε φωτογραφίες από όσο γίνεται περισσότερες πλευρές του προϊόντος και μία φωτογραφία που να δείχνει το μέγεθος του. Κάτι τέτοιο το επιτυγχάνεται τοποθετώντας ένα κοινό αντικείμενο δίπλα στο προϊόν όπως ένα κέρμα.

Σε μη υλικά προϊόντα, δηλαδή υπηρεσίες είναι πιο δύσκολο να δείξετε στον πελάτη τι ακριβώς προσφέρετε. Παρ' όλα αυτά υπάρχουν τρόποι για να σας εμπιστευθεί. Παρέχετε και πάλι όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες γίνεται για τις υπηρεσίες σας. Περιγράψτε τι κάνετε, πως το κάνετε, περιγράψτε την εμπειρία σας και τις ικανότητές σας. Για να εξασφαλίσετε την εμπιστοσύνη του πελάτη σας μπορείτε να βάλετε στην ιστοσελίδα σας παλαιότερες εργασίες σας. Οι παλαιότερες εργασίες που είχατε κάνει στο παρελθόν είναι στην ουσία η σύστασή σας. Μέσω φωτογραφιών και περιγραφή παλαιότερων υπηρεσιών δείχνετε πως έχετε τις κατάλληλες γνώσεις και εμπειρία για να παρέχετε τέτοιες υπηρεσίες. Για παράδειγμα αν είστε διακοσμητής θα μπορούσατε να δείχνετε στους πελάτες σας παλαιότερες δουλειές σας και τις ανάγκες που είχε ο προηγούμενός σας πελάτης και τι κάνατε για να τις καλύψετε.

Όπως είδατε με όλους τους παραπάνω τρόπους μπορείτε να ενισχύσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας. Αυτό είναι πολλαπλό όφελος αφού αν αποκτήσετε την εμπιστοσύνη τους οι ίδιοι θα σας προωθήσουν ή θα σας συστήσουν σε νέους πελάτες. Έτσι δημιουργείτε ένα είδος οπαδών που είναι ευχαριστημένο με την ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών που τους παρέχετε και θα σας συνέστηναν ευχαρίστως.