george's blog

Η έρευνα της MRB για τα Social Media

Discover Simple, Private Sharing at Drop.io

Το internet είναι το μέλλον!

Από την πλειονότητα των χρηστών και μη χρηστών το internet θεωρείται απαραίτητο εφόδιο για το μέλλον, εργαλείο για τον σύγχρονο άνθρωπο, και ανεξάντλητη πηγή γνώσης, έχει δυνατότητες που δεν έχουμε ακόμα ανακαλύψει, διευκολύνει την επικοινωνία, ανοίγει πνευματικούς ορίζοντες και προσφέρει διευκολύνσεις για αγορές.

Σας ευχόμαστε καλές γιορτές & μια δημιουργική χρονιά!

Σας ευχόμαστε καλές γιορτές & μια δημιουργική χρονιά!

Σας ευχόμαστε καλές γιορτές & μια δημιουργική χρονιά!

Αντιστέκεται στην κρίση η on line διαφήμιση, σύμφωνα με τον ΕΙΤΟ

Παρά την διεθνή κρίση υπάρχουν ορισμένοι τομείς στο χώρο των νέων τεχνολογιών που μέχρι στιγμής τουλάχιστον αντιστέκονται σθεναρά σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΕΙΤΟ (European Information Technology Observatory), κύριο Β. Lamborghini. Σε αυτούς συγκαταλέγεται ο τομέας της on line διαφήμισης.

Το ψηφιακό εμπόριο η επιλογή του μέλλοντος

Αντίθετα με προτάσεις σύμφωνα με τις οποίες το ηλεκτρονικό εμπόριο σύντομα θα υπερισχύσει των εμπορικών καταστημάτων, μία νέα έρευνα που διενεργήθηκε για λογαριασμό της Visa Europe υποδεικνύει πως αυτοί οι δύο τρόποι πρόσβασης στην αγορά είναι πιο πιθανό να έχουν συμπληρωματικούς ρόλους.

Ίντερνετ και νέες τεχνολογίες στην παραγωγή ελληνικών τυριών

Το διαδίκτυο μπορεί να αξιοποιηθεί ως εργαλείο για την προώθηση και εξαγωγή των γνήσιων παραδοσιακών προϊόντων τα οποία θα καθιερωθούν ως ντελικατέσεν

Πώς διαχειρίζονται οι επιχειρήσεις το web: μια ενδιαφέρουσα έρευνα

Πόση διάδοση έχει το αποκαλούμενο Web2.0 στις διάφορες επιχειρήσεις και στον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται την διαδικτυακή τους εικόνα; Πολύ μικρή, αν πιστέψουμε τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας, η οποία πραγματοποιήθηκε μεταξύ 99 επιχειρήσεων που επιλέχθηκαν από τ

Η νέα καμπάνια της GBA στο fatsimare.gr

Το πολύ καλό portal της πόλης μας έχει σήμερα αναφορά στη νέα καμπάνια της GBA.

Διαφήμιση στο Ιντερνετ € 11,5 δισ.

ΤΟ ΠΟΣΟ - ρεκόρ των 11,5 δισ. ευρώ, σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ξεπερνά πλέον η διαφημιστική δαπάνη στο Ιντερνετ και ειδικότερα στο δίκτυο των χωρών του Internet Advertising Bureau (IAB).

Syndicate content